Back
Next
STAŁY NAPĘD WSZYSTKICH KÓŁ
SYMMETRICAL ALL-WHEEL DRIVE
Pełna kontrola nad samochodem jest źródłem zaufania. Sprawność i stabilność Outbacka wynika z filozofii jego konstrukcji. Samochody Subaru obdarzone są wyjątkową pewnością prowadzenia, co wynika z dobrze zbalansowanej konstrukcji stałego napędu wszystkich kół S-AWD i z równie zbalansowanego działania silnika SUBARU BOXER. System ten nieustannie kieruje napęd samochodu do jego wszystkich kół, co zwiększa kontrolę nad autem niezależnie od nawierzchni i warunków drogowych. Ponieważ główne elementy układu napędowego ustawione są wzdłużnie, jest on idealnie zbalansowany w swych ruchach poprzecznych, co skutkuje dużą precyzją kierowania. Nisko położony środek ciężkości jest kolejnym czynnikiem, dzięki któremu Outback sprawnie reaguje na polecenia kierowcy. Szczególne zalety Symmetrical AWD sprawiają, że prowadzenie samochodu jest wyjątkowo dobre i pozwala skutecznie unikać drogowych niebezpieczeństw.
BEZSTOPNIOWA SKRZYNIA BIEGÓW LINEARTRONIC
Bezstopniowa skrzynia biegów Lineartronic została zaprojektowana w ten sposób, by wykorzystać jak najlepiej potencjał silników SUBARU BOXER i napędu Symmetrical AWD. Utrzymując silnik w optymalnym zakresie obrotów, umożliwia by Outback wykazał się niskim zużyciem paliwa, wynoszącym 6,1 l/100 km (2.0D ze skrzynią Lineartronic). Sterowanie zmianą przełożeń sprawia, że jazda samochodem z silnikiem 2.0D lub 2.5i jest płynna, niekłopotliwa, a reakcje na sygnały kierowcy bardzo żywe. Wersja skrzyni Lineartronic stosowana wraz z silnikiem 2.0D przenosi wyższy moment obrotowy przy mniejszym hałasie mechanicznym, co powoduje, że jazda jest bardziej płynna i cichsza. Zmianę przełożeń wyposażono w zmienne, stopniowe sterowanie, które dopasowuje się zarówno do prędkości jazdy, jak i do obrotów wału silnika. Dzięki tej funkcji kierowca odczuwa zmiany biegów podczas przyspieszania, co tworzy dobre połączenie między nim i samochodem.
SILNIKI SUBARU BOXER
Niewiele samochodów porusza się z taką pewnością jak Outback. Nie bądź więc zaskoczony, w jak szczególny sposób to osiągnęliśmy. Pozioma - przeciwsobna konfiguracja silników SUBARU BOXER powoduje, że sąsiadujące cylindry i tłoki ułożone są naprzeciwko siebie, czyli rozstawione o 180 stopni. Dzięki temu profil silnika jest niższy, bardziej płaski niż konkurencyjne konstrukcje, a zatem sama jednostka napędowa oraz cały samochód mają niżej położony środek ciężkości. To pomaga w wyważeniu auta, a ponadto przeciwsobne ruchy tłoków znoszą siły bezwładności w układzie korbowym, w naturalny sposób ograniczając drgania.
2.0-LITROWY SUBARU BOXER DIESEL DOHC TURBO
MAKSYMALNA MOC:
110 kW (150 KM) / 3 600 obr/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY:
350 Nm / 1 600-2 800 obr/min
ZUŻYCIE PALIWA*:
6,1 l/100 km* (Lineartronic), 5,6 l/100 km* (6MT)
EMISJA CO2:
159 g/km* (Lineartronic), 145 g/km* (6MT)
2.5-LITROWY SUBARU BOXER DOHC
MAKSYMALNA MOC:
129 kW (175 KM) / 5 800 obr/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY:
235 Nm / 4 000 obr/min
ZUŻYCIE PALIWA*:
7,0 l/100 km* (Lineartronic)
EMISJA CO2:
161 g/km* (Lineartronic)
Duża trwałość silnika
Szczególną właściwością silników SUBARU BOXER jest znaczna sztywność  samoczynne wewnętrzne wyważenie jego układu korbowego. W efekcie silnik wytwarza mniej drgań niż jednostki w układzie V oraz czterocylindrowe - rzędowe tej samej klasy, co wpływa na dłuższą trwałość.
Zwiększona stabilność
Profil silnika typu bokser jest "płaski" i niższy niż w klasycznych układach. W rezultacie pojazd jest lepiej wyważony, bardziej stabilny i odporny na boczne przechyły.
X-MODE*1 załączony
X-MODE daje Ci większą kontrolę. Po jego aktywacji, Outback tak steruje silnikiem, skrzynią biegów, napędem, hamulcami oraz innymi zespołami, aby samochód sprawnie pokonywał złe i śliskie drogi oraz nawet najbardziej strome wzniesienia. Po aktywowaniu X-MODE Hill Descent Control, podczas zjazdu ze wzniesienia, samochód automatycznie utrzymuje stałą, zadaną mu prędkość.
MANETKI ZMIANY BIEGÓW*1
Manetki zmiany przełożeń zamontowane są na kole kierownicy. Umożliwiają wybór przełożenia w skrzyni Lineartronic, najbardziej odpowiadającego aktualnej sytuacji drogowej. W samochodach z silnikami benzynowymi można uruchomić sześciostopniowy tryb manualny, natomiast z silnikami Diesla - tryb siedmiostopniowy. Szybka zmiana biegów na życzenie tworzy wrażenie ostrzejszej jazdy sportowej.
TECHNIKA
Robert Ustarbowski
Szef działu sprzedaży

tel. kom. +48 501 618 667

robert.ustarbowski@gdansk.subaru.pl

Filip Olbromski
Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów

tel. kom. +48 570 303 189

filip.olbromski@gdansk.subaru.pl
Michał Ratowski
Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów

tel. kom. +48 797 061 451

michal.ratowski@gdansk.subaru.pl
SsangYong Gdańsk - Zdanowicz
Serwis i części
Testy, artykuły
Promocje
PHU ZDANOWICZ Sp z o.o. 80-314 Gdańsk al. Grunwaldzka 256A, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku Wydział VII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000220174, posiadającą NIP 584-236-85-59